9 februari 2016

Spam je blog!


En daar ben ik dan weer, eindelijk zitten dan al mijn examens erop en is carnaval voorbij. Nu heb ik weer goed de tijd voor mijn blog. En die ga ik nu ook zeker weer bijhouden. Alleen voordat ik weer ga beginnen ben ik erg benieuwd naar jou! 

Vandaag mag jij vertellen wie jij bent. Heb jij misschien ook je eigen blog? YouTube kanaal of iets anders leuks wat je wilt delen? Het mag allemaal. Ik ben erg benieuwd en kan niet wachten om te ontdekken wie jullie zijn.

Vanaf morgen is er gewoon weer een artikel te lezen van maandag tot en met vrijdag. Ik hoop je dan weer te zien. 

Veel liefs, 
Maxine

2 opmerkingen:

  1. Haihoi, Whitley hier! Al bijna 3 jaar schrijf ik op mijn website/blog genaamd, www.whitleyheijmans.nl. Lekker makkelijk haha. Het moest gewoon zo zijn, want ik schrijf nou eenmaal over mijn eigen interesses, leef en geniet! Van nieuwe nagellakjes en oogschaduw palette, tot heerlijke hotspots in verschillende steden en favorieten films. Er is echt over alles wat iets te lezen!

    Kom gerust even kijken.
    Big kisses xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The Beautyboulevard is een tweetalig beauty, lifestyle en fashion blog met een persoonlijke touch. Dit zijn natuurlijk de meest uiteenlopende onderwerpen, maar ze hebben allemaal een doel: meiden helpen om zich weer lekker in hun vel te voelen.
    www.thebeautyboulevard.nl

    BeantwoordenVerwijderen