4 november 2015

Tag: Get To Know Me



Dit ben ik. "Maxine", Omdat ik graag mezelf goed aan jullie voorstel heb ik gekozen om de "Get to know me" tag te doen. Hieronder vind je 37 vragen die ik beantwoord en helemaal over mezelf gaan. Dus ben jij benieuwd lees dan verder!
Geboortejaar?
 Ik ben geboren op 30 juli 1996. Ik ben dus op dit moment 19 jaar.
Hoe lang ben je?
 Op dit moment ben ik 1.69. Gewoon gemiddeld. Alleen vaak smokkel ik met mijn lengte. Want ik draag graag hakken.
Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd? 
 Hoe laat is het? 7.45.... "Nee verslapen!." Ik had al van huis weg moeten zijn. Oeps
Waar ben je op dit moment?
 Nu ik dit schrijf ben ik op school. Ik zit nu in een klaslokaal pauze te houden en dat doe ik op deze manier. Om een leuke blogpost voor jullie te schrijven.
Single/relatie?
 Nee, nog helemaal vrijgezel
Beschrijf jezelf kort maar krachtig?
Een soms iets wat te verlegen vrouw, die vaak vrolijk is.
Guy crush?
 Max Schneider, Wat een prachtige lach heeft hij.
Wat zou je op dit moment graag willen?
 Mijn diploma. Ik zit nu in het examenjaar. En vol met stress ben ik op zoek naar afleiding. En ik denk dat dit me erg goed kan hebben om even een beetje tot rust te komen.
Wat is je doel in je leven?
Zo veel mogelijk mensen blij te zien. Vrolijkheid is heel belangrijk. Alleen je merkt dat mensen
tegenwoordig niet veel vrolijkheid meer hebben. Ik zou me graag willen inzetten op de mensheid wat
meer vrolijkheid te geven. 
Waar ben je bang voor?
 Hoogtes, Ik vind het doodeng om er over na te denken dat je naar beneden kan vallen.
Heb je je rijbewijs?
 Helaas nog niet. Ik zou wel snel willen beginnen.
Nagellak of lippenstift?
Sowieso lippenstift. Het maakt je look ook net meer af.
Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
 Mijn favoriete seizoen is de lente. Dit komt omdat alles dan tot bloei komt. En je weer hele mooie foto's kunt maken. Hier geniet ik optimaal van.
Wil je ooit gaan trouwen?
 Ja zeker, Heel graag zelfs. Alleen eerst moet ik nog een leuke man vinden.
Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Ik heb donkerblond haar. En dit valt tot over mijn schouders. En ik knip het eigenlijk altijd bijna in laagjes.
Welke kleding/make-up item wil je graag hebben?
 Ik wil heel graag van make-up het naked 3 pallete hebben. Het lijkt me fantastisch om met dit mooie product te werken en mooie looks te maken. En van kleding zou ik graag de echte Jeffrey Campbell Lita schoenen hebben. Ik vind ze zo geweldig mooi. En die hak, geweldig gewoon!
Heb je Tattoo's?
Nee nog niet, alleen ik wil er wel al heel graag een. En dan een vredesduifje. Alleen ik weet alleen nog niet waar ik de tattoo wil.
Heb je piercings?
Niet meer. Het is dichtgegroeid.
Draag je een bril?
Nope.
Wat is jou perfecte pizza?
 Mijn perfecte pizza is geen pizza. Ik lust geen pizza.
Wat is jou favoriete eten/drinken?
Mijn favoriete eten is absoluut biefstuk. Het is gewoon heerlijk. En van de drankjes ben ik dol op
water.
Wat is jou favoriete parfum?
Misschien een beetje kinderachtig. Maar ik ben dol op Eu de Zwitsal. Zelfs een jongen uit mijn klas die vraagt telkens of hij ook mag wanneer ik het op doe in de klas.
Laatste dat je kocht?
 Even nadenken hoor. Dit was afgelopen zondag. Toen ben ik wezen shoppen in Den haag. Ik reis graag Nederland door om nieuwe plaatsen te ontdekken. Binnenkort komt hier een artikel van op mijn "Dagboek naar geluk"
Wat deed je vanochtend om 08.00uur? 
 Heel erg snel naar het station fietsen, want ja ik was laat.
Wat is jou favoriete ijsje? 
 Mijn favoriete ijsje is toch wel schepijs, en dan de echte Italiaanse ijs. Heerlijk.
Ben je een hevige slaper of sta je liever vroeg op?
Ik ben een echte hevige slaper. Het liefst slaap ik uit tot 10uur en ben ik wakker tot een uur of 2.
Wat zijn je plannen voor de rest van het jaar?
Mijn plannen voor de rest van het jaar is toch wel veel leren. En te genieten van mijn leven.
Met hoeveel kussens slaap jij?
Ik slaap met een kussen. En deze verander ik rond de half jaar omdat ik er dan niet meer mee kan slapen. Dit vind ik zelf heel irritant.
Geordend of rommelig?
Ik ben minder geordend dan rommelig. Ik ben echt een slechte planner. Daarom wordt het al gauw heel rommelig in mijn hoofd. En om mezelf heen, ik ben vaak wat dingen kwijt.
Wat wil je graag zien op dit moment?
Ik zou graag verschillende musicals nog willen zien. Ik wil bijvoorbeeld: Wicked, Beauty and the Beast,We Will Rock You en the Lion King. Van deze musicals ga ik gelukkig binnenkort wel naar Beauty and the Beast. En We Will Rock You heb ik gelukkig al gezien.
Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt. 
Wat ik precies over tien jaar verwacht weer ik echt nog niet. Ik twijfel nu nog heel veel over wat ik na mijn opleiding wil gaan doen. dus voor mij kan het nog alle kanten op gaan.
Wie mis je op dit moment?
Ik mis eigenlijk maar een persoon op dit moment En dat is toch wel mijn oma. Ook al was ze er niet echt bij de laatste jaren. Ik mis haar ontzettend. Wat zou ik haar graag terug willen hebben.
Wat is je favoriete lichaamsdeel?
Mijn ogen, Ik ben er dol op.
Ben je verlegen?
Ja ik ben redelijk verlegen. In het begin kijk ik eerst de kat uit de boom. En wanneer ik open ben gebloeid voel ik me een stuk meer op mijn gemak. Dan geniet ik ook meer van de dingen die er om me heen gebeuren. En durf ik ook veel meer te zeggen.
Heb je een accent?
Ja ik spreek regelmatig met een accent. En dan de brabantse want ja ik kom uit brabant. Ik heb ook een tijdje gehad dat ik een belgisch accent had. Dit kwam doordat ik en tijdje stage liep in belgie.
Heb je broers/zussen? En hoe oud zijn die?
Ik heb twee zussen Denise en Quanita. Ik ben de jongste thuis. Hun zijn al uit huis. Denise woont gewoon nog lekker in de buurt en Quanita woont in BelgiĆ«.
Hoe ziet je dagelijkse leven eruit.
In het dagelijks leven ga ik naar school. Op dit moment ben ik veel aan het leren voor mijn examens. Ik zit namelijk in het laatste jaar. In het weekend ga ik vaak dagjes weg. En dan ontdek ik nieuwe steden uit Nederland. Altijd leuk natuurlijk.


Dit was het dan. De get to know me tag. Ik vond het heel leuk om de tag in te vullen. Bij sommige vragen moest ik wel even een tijdje nadenken. Onder ander bij de vragen "Beschrijf jezelf kort maar krachtig en wat is je doel in je leven?" Hier heb ik echt lang over gezeten. Ik hoop dat jullie nu iets meer over mij weten. En vragen stellen mag altijd. Ik hoop dat jullie het ook leuk vonden. 

Heb jij deze tag al is gedaan? Of ga je hem doen? Laat het dan weten want ik vind het leuk om te lezen! 

Veel liefs, Maxine 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten