23 januari 2016

The happines tag

                                 
Wat een geluk, afgelopen week kwam ik "The Happines Tag" tegen op de blog van Dita Rithika. Gelijk wist ik dat ik hem in wilde vullen. De Tag is erg persoonlijk en gaat over dingen waar ik blij van word. Een leuke tag om in te vullen en te lezen.

Van welk eten word je blij?
Veel personen zullen dit herkennen. Ik eet het stiekem elke dag, op brood of gewoon als tussendoortje. "Chocolade" Ik kan wel zeggen dat ik er een soort van verslaafd aan ben. En dan denk ik maar 'Beter verslaafd aan chocolade dan aan sommige andere dingen.'

Welke film maakt je vrolijk?
De mensen die mij goed kennen omschrijven mij vaan als het Disney meisje. En dit komt door obsessie (valt reuze mee) voor Disney. En hier horen natuurlijk ook Disneyfilms bij. Het zal dan ook niet raar zijn als ik een Disneyfilm noem die mij vrolijk maakt. Jaren lang was Belle en het beest mijn favoriete Disneyfilm alleen toen kwam Tangled en sinds dien is dit mijn favoriete film. Wanneer ik deze kijk word ik ook altijd erg vrolijk. De humor is gewoon geweldig.

                        
Omschrijf de mooiste en leukste reis die je gemaakt hebt.
Wanneer ik op vakantie ga gaan we eigenlijk vaak naar hetzelfde land toe. Namelijk Duitsland, dit vind ik overigens een prachtig land met vriendelijke inwoners. Alleen een reis die mij altijd bij is gebleven is mijn reis naar Rome. Dit was in mijn vierde klas van het VMBO, en ik vond het geweldig dat ik dit mee mocht maken. Het was mijn eerste reis met het vliegtuig en de verste reis die ik in mijn leven heb gemaakt.
Ik wist eigenlijk pas vrij laat dat ik naar Rome zou gaan. Het was een moeilijk jaar, ik moest namelijk een niveau lager omdat ik erg op mijn tenen aan het lopen was. In het gesprek kwam toen ook de reis naar Rome naar voren. Ik vond dit erg speciaal en het maakte mij gelijk erg enthousiast. Na ongeveer een maand in mijn nieuwe klas gingen wij dan op schoolreis naar Rome om de cultuur te bekijken. En wat was het fantastisch. Zo heb ik de bekende plekken bezocht van het Pantheon, het Colosseum, de Spaanse Trappen en de Sint Pieter. Al deze mooie monumenten heb ik van binnen gezien. Het was zo speciaal. De Sint Pieter vond ik het meest interessant, Na korter wachten dan de meeste mensen mochten wij naar binnen. En wat was het prachtig. Ook zijn we een dag naar het strand geweest en het water was gewoon geweldig mooi. Ook heb ik minder leuke dingen gehad op mijn reis. Ik kreeg bijvoorbeeld ruzie met mijn kamergenoot, Ik barste random in tranen uit en ik voelde me veel niet op mijn gemak. Dit komt omdat ik vaak erg moet wennen aan de mensen om me heen. En binnen een maand met mensen die al enkele jaren samen in een klas zitten was dit vrij moeilijk. En al met al blijft het een van mijn mooiste reizen. En ik heb ook zeker geluk gehad dat ik dit hem mogen meemaken. Ik ben er erg trots op.

Van welk kledingstuk word je vrolijk?
Een van de mooiste manieren om jezelf te kunnen uiten. Kleding, ik ben er dol op. Mijn kleding veranderd ook echt met de jaren. Zo was ik twee jaar geleden helemaal fan van Disney gerelateerde kleding en heb ik vorig jaar een omslag gemaakt naar een nettere kledingstijl. Sinds deze verandering ben ik heel erg dol op rokjes met aan A lijn en jurkjes.

Welke mensen heb je het liefste om je heen?
Ik ben echt een familiemens, samen met mijn hele gezin hebben wij een goede band. En hier ben ik erg blij mee en het voelt ook erg fijn. Ik weet namelijk dat veel mensen dit niet hebben. Een zin die een oude man ooit tegen mij vertelde "Blijf zuinig op je familie" is mij erg bijgebleven. Dus de mensen die ik het liefste om mij heen heb zijn/is mijn hele gezin. En ik weet dat ze dit lezen. "Lieve zussen en mama, ik hou zielsveel van jullie!"

                         
Van welke beautyproducten word je blij?
Beautyproducten ik ben er dol op. Het meest ben ik toch wel fan van make-up. En dit verklein ik dan naar mijn twee favoriete make-up producten. Ten eerste de highlighter, En daarna de lipstick. Ook al gebruik ik wel elke dag mascara. Van de andere beautyproducten ben ik fan van parfum.

Wat is je gelukkigste herinnering?
Mijn gelukkigste herinnering is nu alweer bijna vier jaar geleden gebeurd. In augustus ben ik tante geworden van een wondertje genaamd DaƩne en vorig jaar in april kwam daar het tweede wondertje bij. Dus mijn mooiste en gelukkigste herinnering is toch wel dat ik tante ben geworden.

Van welke muziek word je blij?
Ik ben een grote musical fan. Zo luister ik dus ook heel graag de musical liedjes. Zo luisterde ik bijvoorbeeld de liedjes van de oude Beauty and the Beast voordat het bekend werd dat deze musical opnieuw werd uitgevoerd. Toen ik pasgeleden deze musical bezocht kon ik dus blijkbaar ook alle liedjes meezingen. En als er een genre is waar ik vrolijk van word is het toch wel de musical genre.

Wat doe je op dagen dat jij je down voelt en je weer happy wilt voelen?
Wanneer ik me niet zo happy voel ga ik vaak wat YouTube filmpjes kijken van mensen die erg positief zijn. Ik kijk dan naar Sanny, Bonnie en Mascha. En wanneer ik dit niet kan ga ik luisteren naar muziek. Dit verschilt dan van musical naar Disney naar gewoon happysongs.

Waar ga jij nog heel blij van worden komend jaar?
En waar ik dit jaar eigenlijk alleen maar van kan dromen. Mijn diploma in mijn handen hebben op 21 april. O wat zou ik dit graag willen hebben. Nu het nog kan goed studeren en dan heb ik binnenkort mijn diploma in mijn handen!

Dit was het dan The Happines Tag, Ik vond het heel leuk om in te vullen bij sommige vragen moest ik heel lang nadenken en bij andere wist ik het meteen. Heb jij deze Tag ook al ingevuld? Laat het me weten. Of ga jij deze Tag nog invullen? Wel wil ik graag iemand Taggen in deze Tag en dat is een lezeres die ik vaak tegen kom namelijk saraya. En als je haar nog niet volgt moet je dat zeker nog even doen!

Veel liefs,
Maxine

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tag en je hebt de tag leuk ingevuld :), wat lief van je dat mij hebt getagt ❤️
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, ik ben erg benieuwd naar jouw antwoorden! X

      Verwijderen
  2. Leuke tag girl! Goeie doelen voor dit jaar, succes met het behalen van je diploma! X

    BeantwoordenVerwijderen