12 februari 2016

Kiko Endless Love lipstick

                     
En dan denk je alweer een pareltje gevonden te hebben voor je collectie. Wie herkent dit nu niet. Nou ik in ieder geval wel. Dit was ook mijn gedachten toen ik de KIKO binnenliep in Eindhoven. Ik wist overigens nog niet dat er een KIKO te vinden was in Eindhoven, dus ik stond ook nog even stomverbaasd te kijken. Toen ik naar binnen liep werd ik meteen verliefd op alle make-up items die mij tegemoet kwamen. Alleen een collectie sprak me erg aan, namelijk de Valentijns collectie.

Binnen werd ik goed geholpen door de medewerkers. Ze toonde goed interesse en waren zeer behulpzaam. In de winkel ging ik opzoek naar een nieuwe lipstick. Want om even eerlijk te zijn is dit mijn favoriete make-up item.

                    

Van de Valentijn collectie "Endless love" zijn er zes verschillende lipkleuren te koop. Zo zijn ze verkrijgbaar als lipstick en lippotlood. Ik zelf koos voor de lipstick genaamd "Passion Plum". Een mooie rood/roze kleur met een glitter erdoor.
Door de felle kleuren van de verpakking komt de lipstick erg aantrekkelijk over. Je ziet gelijk dat het om een Valentijns collectie gaat.
                     
Wanneer je het doosje open maakt komt er een mooie flacon uit. Het hartje in het midden is erg leuk gemaakt. Echt iets waar je verliefd op kan worden, en de lipstick voor wilt kopen.
                       
En dan het leukste van heel de lipstick. De lipstick zelf. Het is een hartje, hoe leuk is dat gemaakt! ik ben wel erg benieuwd hoe dit bevalt met het aanbrengen.
                      
De swatch is gelijk goed gepigmenteerd, wel voel je gelijk dat de lipstick romig is. En als je heel goed kijkt zie je een shimmer in de lipstick.
                      
Wanneer je de lipstick aanbrengt op je lippen merk je erg goed dat de lipstick romig is. De schimmer komt ook meer naar voren, dit is erg opvallend.
 
Het aanbrengen ging in het begin iets onhandiger. Door de andere vorm moest ik zelf even wennen, alleen dit is later geen probleem meer. De lipstick blijft ongeveer 4 a 5 uur goed op de lippen. Wanneer je een goede maaltijd op hebt moet je hem wel even bijwerken.
 
Al met al vind ik het een mooie lipstick, alleen de shimmer vind ik iets to-much. De verpakking vind ik overigens erg geweldig. Voor de prijs van €5,99 vind ik het een echte must have. Het is absoluut een pareltje die ik nu in mijn collectie heb.
 
Wat is jouw favoriete item van de KIKO?
Veel liefs,
Maxine
 





1 opmerking:

  1. 918kiss Login to the online slots website is open for service here. Slots that are nice to play can come to use the service. Easily via the website directly to PG, much more than that.

    BeantwoordenVerwijderen