11 februari 2016

Lookbook - Valentijnsdag

Valentijnsdag staat dit weekend weer voor de deur. Wat ga jij doen met je partner? Ga je uit eten, Schaatsen, naar de biosscoop of toch (weer) een avondje thuis op de bank. Wat het in ieder geval wel wordt is het een leuke avond, mits je natuurlijk bij elkaar bent. Wij vrouwen denken aan veel dingen voor de perfecte avondje uit. Zo speelt de kleding ook een grote rol, en omdat het natuurlijk bijna Valentijnsdag is heb ik een look voor een date night gemaakt.


Natuurlijk is het belangrijk dat de outfit je erg vrouwelijk en aantrekkelijk maakt. Een rok of een jurk is hier de perfecte item voor. Verder heb ik gewerkt met subtiele sieraden, voor de details en een rode kleur voor de link naar de liefde.

 
Deze outfit is speels, chique en sexy. Je showt niet gelijk je voorgevel, alleen wel je mooie paar benen. Door de hakken lijken je benen al gauw wat langer, en je lichaam oogt optisch smaller. Dit geeft een erg leuk effect aan de outfit.
 
Bijna alle items zijn te koop voor onder de €40,- dus de prijzen vallen ook wel weer mee. En na deze mooie Valentijnsdag kun je makkelijk de items combineren in andere outfits.
 
Items:
 
De outfit vind ik zelf er leuk uitzien. De kleuren vind ik geweldig bij elkaar staan, alleen heb ik soms een beetje een twijfel over het shirtje. De rok vind ik overigens erg leuk, dit is echt mijn favoriete item van de outfit. De schoenen zijn ook heel tof, het is erg vrouwelijk en sexy.
 
Wat is jouw favoriete item van de outfit?
Veel liefs,
Maxine
 
 

1 opmerking:

  1. ทดลองเล่น pg slot เว็บเกมสล็อตออนไลน์น้องใหม่จากค่าย พีจีสล็อต ค่ายเกมสล็อตออนไลน์อันดับ 1 ที่ลูกค้าทั่วโลกต่างยกย่องให้เป็นเว็บเกมสล็อตออนไลน์อันดับ 1 ตลอดการ

    BeantwoordenVerwijderen