24 november 2015

Lookbook; winter is coming


Merk je het ook al? Het word kouder, veel kouder. Het wordt nu echt winter en dat betekend warmer aankleden maar! Speciaal voor jullie heb ik een look samengesteld voor de aankomende winter.

Ik heb gekozen voor een hele grijze outfit, dit geeft een mooie samenhang in de outfit en maakt de outfit seizoensproof. Als eerste ging ik opzoek naar de perfecte winterse trui. En toen kwam ik deze tegen van de Topshop. Vanaf dit moment kreeg ik een heel idee over de outfit en hoe hij moest worden dus ik ging aan de slag. Na deze trui volgden al gauw de andere items en was de outfit compleet.

De prijzen van de items verschillen enorm. Van deze items is het horloge het duurst. Deze kost €355,- Ik kan wel melden dat de andere items veel goedkoper zijn. Deze liggen allemaal onder de €100,-. Al deze items kun je vinden op de webshops. Hieronder staan de sites gelinkt met het kledingstuk voor als je er meer interesse in hebt.
Trui
Broek
Jas
Laarzen
Horloge

Zelf zou ik de look helemaal aan willen schaffen. Nouja zonder het horloge. Mijn favoriet item uit deze outfit zijn de laarzen. De kleur is prachtig en de lengte van de laarzen zijn perfect voor deze tijd van het jaar. 

Wat is jou favoriete item? En wat vond jij van dit artikel?
Laar het weten in de reacties. 

Veel liefs, 
Maxine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten