23 november 2015

mijn week naar geluk #3


De derde week is weer voorbij, De tijd blijft nog steeds veel te snel voorbij gaan. Ik vond mijn derde week eigenlijk nog best rustig en goed verlopen. Ik heb helaas niet erg veel gedaan, omdat ik de hele week naar school moest. Ben jij benieuwd wat ik allemaal heb gedaan deze week lees dan snel verder!

Als eerst wil ik even melden dat ik niet erg veel foto's gemaakt heb deze week. Eigenlijk waren de weekdagen veel hetzelfde. Reizen met de trein en een schooldagje. Niet heel veel interessant dus.

Maandag
Een dag die net zoals elke andere maandag begint, Veel te vroeg en nog niet helemaal wakker. Wel heb ik het geluk dat ik het eerste uur vrij ben.
En na schooltijd kwam ik aan op het station en ik had weer is vertraging. Door deze vertraging ontstond er een hele erge drukte. Deze avond schrok ik ook heel erg omdat ik even mijn bewustzijn was kwijtgeraakt. Het verhaal hierover kun je hier lezen. hierdoor heb ik ook geen foto's gemaakt vandaag.
Dinsdag
Vandaag was ik veel te moe om te fietsen dus na ik de bus. Ik was ook erg angstig om in de trein te stappen. Alleen ik moest het toch doen want ja ik moest naar school.
s' Avonds na school begon ik aan het artikel van maandag. Dit heeft mij veel moeite gekost.
En later op de avond keek ik nog even de serie Grimm met mijn ouders.
Woensdag
Vandaag was het een niet interessante dag gewoon weer een normale schooldag. Ik loop weer naar school. En dit was ook gelijk de laatste foto want mijn camera was leeg. Slecht Maxine.
Donderdag
Nog een dagje naar school, na schooltijd even Minetopia kijken op YouTube. Dit is een serie van Dusdavidcraft ~ dusdavid. Ik vind het zelf heel leuk om te kijken omdat het een server is met roleplay. Sommige verhaallijnen zijn heel erg interessant en leuk om te volgen.
En mijn moeder kwam deze avond met een van mijn oude knuffels. Euromausi van Europapark
Vrijdag
Laatste dagje school van de week. Eerst even deze zadelhoes op mijn fiets doen!
 Toen ik thuis kwam was er een pakketje binnengekomen met sinterklaas cadeaus. Toen ik dit las op de doos kwam er gelijk een lach op mijn gezicht.
En dan nu genieten van mijn Yankee candle "Cosy by the fire"
Zaterdag
Toen ik opstond bedacht ik meteen dat ik mijn make-up leuk wilde doen. En dit deed ik dan met felle rode lippen.
En in de middag ruimde ik mijn kamer een beetje op. Ik begon met mijn bureau.deze
Zondag
Vandaag had ik lekker uitgeslapen. En ik werd pas in de middag wakker.
Tijdens het opruimen van vandaag vond ik dit boek weer. Ik ben er nooit aan begonnen alleen hij lijkt me wel heel erg interessant.

En nu schrijf ik dan weer fotodagboek.

Het was een week waar niet heel veel interessante dingen in gebeurde. Veel school en weinig avontuur. Ik hoop dat aankomende week veel interessanter zal zijn. Ik ga er in ieder geval voor duimen. Ik wens jullie alvast een hele fijne week toe! En tot morgen!

Hoe was jouw afgelopen week verlopen?

Veel liefs,
Maxine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten