9 november 2015

Mijn week naar geluk #1


Mijn eerste week van mijn "Dagboek naar geluk" is alweer voorbij. Wat is het snel voorbij gegaan. En wat vind ik het leuk. Schrijven blijft echt mijn passie en ik merk nu al dat ik dat in mijn blog kan steken. Mijn eerste week naar geluk is goed maar ook druk geweest. Ik ben veel dagen naar school geweest. En ik heb ook een examen gemaakt. Ben je benieuwd naar mijn "Week naar geluk" lees dan verder!

Maandag
Wat een dag. Hij begon al goed omdat ik mijn fiets op het station had laten staan moest ik vroeg de bus pakken. Nou ja vroeg "9uur"



op naar school. Omdat ik eerder in Den Bosch aan kwam kon ik een lange ochtendwandeling maken naar school. Heerlijk vind ik dat.
En dan was het eindelijk zover! Mijn eerste blogpost kwam online! Wat ben ik blij!
Dinsdag
En daar ga ik weer naar school. Nu nog even wachten op het station.
En daar zat je dan tot 17.00u op school omdat je een eindpresentatie had. Zelf vond ik het heftig alleen ik ben blij dat ik het heb afgerond. Mijn levensverhaal zomaar aan iemand vertellen vind ik heel moeilijk!
Woensdag
Vandaag had ik mijn schrijf examen van Engels. Ik had al een trein eerder gepakt. En wat was ik blij dat ik dat had gedaan. Toen ik in de trein stond werd er omgeroepen dat het nog te gevaarlijk was om door te rijden. Dus ze reden niet verder dan mijn eindbestemming. Yes wat had ik toch weer even wat
geluk.
Toen ik op het station aankwam kreeg ik deze leuke clowns neus. En een leuk weetje "Vroeger wilde ik altijd Cliniclown worden."
Donderdag
En toen was het alweer donderdag. Op school kreeg ik dit lieve kaartje van mijn coach. 
Ik was eigenlijk zo iets leuks van plan. Alleen dit is niet doorgegaan omdat mijn opa plotseling in het ziekenhuis kwam te liggen. Hierdoor heb ik maar een foto gemaakt.

Dit was mijn eerste week naar geluk! Er zijn een paar gelukkige momenten geweest en ook mindere momenten. Dus mijn week naar geluk is minder geweest dan verwacht! volgende week heb ik een andere week. Ik ben een paar dagen vrij omdat ik examens heb.
De rest van de week vind je morgen in een andere artikel. Want ik ben namelijk een weekendje weg geweest. En hier wilde ik een apart artikel van maken. Om dit meer aandacht te geven. Dus ben je benieuwd neem morgen dan een kijkje op mijn "Dagboek naar geluk".

Hoe was jou week?

Veel liefs,
Maxine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten