19 december 2015

Geluksmoment #1 ~ Beauty and the Beast



Zonder dat ik het wist had ik ineens twee drukke dagen. Op deze dagen heb ik leuke dingen gedaan. En even genoten van mijn vrije tijd. Omdat ik wel zoals elke week vijf artikelen online wil hebben, heb ik gekozen om de andere twee artikelen in het weekend te plaatsen. 


Afgelopen week plaatste ik mijn review online over de musical "beauty and The beast". Al snel wist ik dat ik nog een keer wilde gaan. Stiekem had ik niet verwacht dat ik zo snel al weer kaarten zou hebben. En ik ga jullie vertellen over hoe en wat. 

Afgelopen donderdag ging ik nietsvermoedend naar school. Op het station zag ik de metro (krant) liggen. Ik werd aangetrokken tot de voorpagina. Het was magisch. Normaal pak ik nooit de krant, alleen omdat nu de musical, beauty and The beast erop stond pakte ik hem mee. Terwijl ik door de krant bladerde kwam ik een winactie tegen. En het enigste wat je hoefde te doen was een selfie maken met de krant. Nadenkend over hoe en wat besloot ik om iets origineels te doen. Namelijk mezelf te schminken als het beest. Hieronder zie je het resultaat
Het koste mij veel moeite om het beest zo te laten uitpakken. Alleen ik ben trots, trots op het resultaat. Steeds dacht ik na over wie ik mee zou nemen naar de musical als ik zou winnen. Want ja 10 kaartjes voor de musical, wie wil dat nu niet? En als ik niet zou winnen had ik er vrede mee. Want ja ik was natuurlijk al een keer geweest. 

Toen kwam gisteren het resultaat. Het bleek te zijn dat ik dus echt de winnaar was. Ik kon mijn ogen niet geloven. Omdat ik zo ontzettend blij was begon ik uit mezelf vrolijk te zingen, te dansen en te lachen. Mijn lach is gisteren niet van mijn gezicht afgekomen. Creativiteit wordt gewaardeerd, en daar ben ik blij mee. Ze hadden ook gewoon een random naam kunnen loten. Ik zeg niet dat ze dat niet hebben gedaan, veel mensen noemde mij een terechte winnaar. En dat vind ik fijn om te lezen. Mensen zien echt dat ik er moeite voor heb gedaan. 

En hierna kwam het besef. "Mijn hoofd staat op het internet, en veel mensen hebben het gezien!" Ja ik schrok. En ik begon te denken, waren dit die 10 kaartjes waard? Daar kwam die onzekerheid even. Nu achteraf ben ik trots op mezelf. Door mijn spontane leuke actie kan ik met mijn gezin naar de musical! Ik heb er nu al ontzettend veel zin in. Ik ga zeker weer genieten! 

Heb jij al ooit een winactie gewonnen?
Veel liefs, 
Maxine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten