20 december 2015

Freeman ~ Facial Clay mask

Gezichtsmaskers, ik ben er dol op. Vooral wanneer ik even wat tijd voor mezelf heb. Ik word er gelukkig van. De maskers van Freeman vind ik erg fijn. En ik was erg benieuwd naar deze avocado en oatmeal mask. Kijken jullie mee?



Vandaag ga ik het hebben over de Freeman Facial Clay Mask. De Freeman Facial Clay mask is een groene tube van 150ml. Zoals je op de foto kan zien is het een klei masker met avocado en havermout. Verder staat er op dat het je huid diep reinigt en de poriƫn zuivert. Nou ik ben benieuwd! Uitproberen maar!



De substantie van de gezichtsmasker is vrij dik. Je kunt er natuurlijk zelf voor kiezen hoe dik de laag is die je op je huid smeert. In de substantie zie je niks terug van de avocado en havermout, alleen je ruikt het wel. De avocado dan. De geur is heel zacht. Je ruikt het pas goed als je er met je neus boven op zit. 
Doordat de klei snel opdroogt is het aanbrengen van de masker niet heel erg fijn. Het lijkt dan net dat de masker aan elkaar blijft plakken. Wat wel weer fijn is aan de masker is dat hij heel snel opdroogt. Heel fijn als je geen geduld hebt.

Na het gezichtsmasker zag ik wel dat mijn roodhuiden veel minder waren. Dit was helaas wel voor een korte duur. De huid voelde erna ook veel zachter aan. Alleen kwamen er wel een paar droge plekjes aanzetten na de masker. 

Pluspunten;
- De geur
- Snel opgedroogd 
- Zachte huid

Minpunten;
- Het aanbrengen
- De droge plekjes

Zou ik hem nog een keer kopen?
Ja, voor de betaalbare prijs vind ik hem goed genoeg. 
Ik kocht de Freeman gezichtsmasker bij de kruidvat. 

Ben jij dol op Gezichtsmaskers?

Veel liefs, Maxine 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten