21 december 2015

Week naar geluk #7


En dan is er alweer een week voorbij gevlogen. Over een paar dagen is het alweer kerst. De kerstster kwam afgelopen week steeds meer in huis. Zelf ben ik dol op kerst. Ik kan ook niet wachten op aankomende week. Kerstmis is magisch. Nu heb ik dan eindelijk vakantie. Dus heb ik ook weer iets meer vrije tijd. School eist op dit moment even iets meer dan ik verwachte. Gelukkig kan ik nu even rusten.



Deze week nam ik niet heel veel foto's, helaas. Aankomende week heb ik wel weer wat leuke foto's! Want er komt een mooie tijd aan.

Ken je dat moment dat je tas te klein is voor je sjaal. Dit heb ik de laatste tijd steeds vaker. Gelukkig was het niet een erg probleem want maandag hoefde ik maar voor een half uurtje naar school. Gelukkig werd ons Afdelingsplan goedgekeurd. 
En vandaag proefde ik voor het eerst Tony's Chocolonely. Wat is het lekker! Ik was meteen verslaafd.
Toen ik woensdag thuis kwam trof ik mijn kat aan in haar o zo mooie kerstpakket. Helaas vond ze het zelf niet zo leuk. 
En s' avonds besloot ik om dit heerlijke maskertje op te doen. 
Op donderdag deed ik mee met een winactie van beauty and The beast en de metro. 
Op vrijdag kreeg ik te horen dat ik gewonnen had. Mijn dag kon niet beter. Ik was zo vrolijk! 
Op zaterdag gong ik met mijn ouders shoppen in Duitsland. Daar kocht ik een zak vol spullen bij de DM en deze lieve hertjes. 
En op zondag kwam ik de kerstman tegen in Utrecht, waar ik mijn kerst outfit bij elkaar aan het sprokkelen was.

Dit was mijn week naar geluk. Deze week heb ik echt geluk gehad met die 10 kaartjes voor de musical beauty And The beast. En natuurlijk heb ik vakantie gekregen. Je kunt mij niet vrolijker maken. Op dit moment heb ik gelukkig een beetje geluk in mijn leven. En dat doet mij goed. 

Hoe was jou week? 

Veel liefs, 
Maxine





Geen opmerkingen:

Een reactie posten