30 december 2015

Mijn Kerstcadeaus


De tijd waar ik zo naar toe heb geleefd is alweer voor bij. Elk jaar verheug ik mij op deze leuke familie tradities. Sinds een paar jaar zijn de kerstcadeaus toegevoegd aan onze kerst. En ook dit jaar was ik benieuwd naar al mijn kerstcadeaus.

Nu ik kijk naar al mijn cadeaus, ben ik blij, blij met alles wat ik heb gekregen. Geen enkele cadeau vond ik teleurstellend. Ik ben mijn zussen en mijn ouders erg dankbaar. En ik hoop ook dat hun mijn cadeaus erg leuk vinden.

Als eerst begin ik met het cadeau die mijn collectie/verzameling compleet gemaakt heeft. Deze Animator doll van Cinderella. Ik ben er erg blij mee. Nu heb ik alle animators dolls en dat betekend nu een tijdje geen aankopen meer hiervoor. Of ze moeten natuurlijk nieuwe poppen uitbrengen. Ik ben hier ontzettend blij mee, het is toch een leuke aankoop die ik niet makkelijk kan doen. Dit komt omdat het vanuit England verstuurd moet worden.
Hierna heb ik twee heerlijke oogschaduwpaletten gekregen. Namelijk de andere twee chocolade paletten. "Naked Chocolate & I heart Chocolate" Laatst schreef ik een review over de "Death by chocolate" En hier ben ik al zeer positief over. Dat ik nu ook de andere twee heb maakt mij heel blij.
Ook kreeg ik deze mooie koperen lamp. Deze komt van de Ikea, gelijk toen ik hem zag werd ik verliefd op deze lamp. Ik ben hier ontzettend blij mee.
En als laatste kreeg ik deze heerlijke geurkaars van de "Glazed Apple" lijn van the bodyshop. Ik ben echt dol op deze geur. Nu kerst is afgelopen verdwijnen helaas ook de kerstcollecties uit de winkels. Dus ik moet deze week echt nog snel langs een bodyshop gaan om wat items in te slaan. Ik hoop echt dat hij volgend jaar terugkomt! Duimen maar.

Dit waren dan mijn cadeaus, ik ben met alle cadeaus heel erg blij. Zoveel mooie cadeaus had ik echt niet verwacht. Ik kan gewoon niet uitdrukken hoe blij ik ben. Ik kan niet wachten op volgend jaar kerst. Dan kan ik weer lekker alles inslaan!

Heb jij ook kerst gevierd?

Veel liefs,
Maxine

1 opmerking:

  1. Oo wat heb je leuke cadeautjes gekregen, de lamp van Ikea is zo leuk :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen