3 januari 2016

Happy 2016

Het nieuwe jaar is nu net begonnen, 2016. Een jaar vol mooie nieuwe kansen, die jij als persoon kunt aanpakken. Een jaar met hoogtepunten en ook dieptepunten. Zoals elk jaar weet jij wel wat je ongeveer wilt gaan doen. Zo wil ik bijvoorbeeld dit jaar mijn diploma halen, en wilt iemand anders een nieuwe baan vinden.

2016 kan voor mij een heel mooi jaar worden, ik moet er zelf alleen nog even in gaan geloven. Soms is dit even niet zo makkelijk. Ik ken in mijn leven ook wel veel dieptepunten, maar ook heel veel hoogtepunten. Deze hoogtepunten zie ik als "geluksmomenten".

Deze week kun je verschillende artikelen verwachten. Zoals elke week komt mijn "Week naar geluk" online. Dit is een fotodagboek waarin ik laat zien wat ik afgelopen week allemaal heb gedaan.
Ook is er een artikel te vinden over mijn geluksmomenten van 2015.
En er komt een update online voor mijn blog. Dit heeft te maken met de aankomende maand. Het wordt een niet makkelijk, en o zo belangrijke maand voor mij. Januari 2016 kan de rest van mijn leven veranderen.

Samen met mijn lieve zus!

En nu op 3 januari wens ik jullie een
GELUKKIG NIEUWJAAR!

Veel liefs,
Maxine

Ik wens jullie allemaal heel veel geluk in het nieuwe jaar. Dat het een mooi jaar voor ons alle mag worden.
 

1 opmerking:

  1. Ik wens jou ook een gelukkig nieuwjaar en dat al je dromen mag uitkomen in 2016!
    X

    BeantwoordenVerwijderen