9 december 2015

NYC Bleu Eyes Eyeshadow Palette

Mijn liefde voor oogschaduwpaletten wordt steeds groter. Pas geleden schreef ik al een review over het chocolade palette van I heart make-up. En vandaag review ik een palette die veel makkelijker verkrijgbaar is. En dit is ook nog een budget palette.



Een tijdje geleden had ik een nieuwe poeder nodig. Toen kwam ik bij het werk NYC uit. Een budget merk die gewoon te koop is in de Kruidvat. En juist net toen ik deze poeder pakte zag ik dat er een actie was namelijk 1+1 gratis. En bij de Kruidvat wordt dan de gemiddelde prijs gepakt. Beter! Hier was ik ontzettend blij mee.

Alleen toen moest ik beslissen wat ik mee ging nemen samen met de poeder. Als eerste keek ik naar de prijzen. Want ja natuurlijk wilde ik niet zo veel betalen. Toen kwam ik dit mooie palette tegen. Van dit palette zijn er drie soorten beschikbaar. Een voor blauwe ogen, bruine ogen en groene ogen. Zelf heb ik gekozen voor de blauwe ogen palette omdat ik zelf blauwe ogen heb. Ik ben heel erg benieuwd naar het palette. Ik ga het snel testen! kijken jullie mee?

Ja, De verpakking is niet het mooiste van het palette. Wel is het handig dat je gelijk de kleuren ziet die in het palette zitten. In het palette zitten erg neutrale tinten. Allemaal hebben ze iets van subtiele glitters. Op de achterkant van het palette zie je hoe je de oogschaduw kan aanbrengen. Heel handig voor beginnende make-up gebruikers.

Wanneer je het doosje openmaakt zie je een plastic hoesje over de oogschaduws heen zitten. Ook staat erop waarvoor de oogschaduw dient. Er zit ook een oogschaduwbasis in en een highlighter.

Voor deze swatches koos ik ervoor om de basis te gebruiken als onderlaag. Hierdoor bleven de swatches veel beter zitten. Over de pigmentatie van de swatches ben ik erg tevreden. Het geeft nu een prachtig resultaat. Alleen ik ben wel benieuwd hoe het staat op de ogen. De oogschaduws zijn in poedervorm en de basis en highlighter creamy.

Al met al vind ik het een top palette. Voor de prijs van €5,50 vind ik het absoluut het geld waard. Je hebt alles in een. Een oogschaduwbasis, een highlighter en vier prachtige oogschaduws. Op je ogen komt de oogschaduw wel wat subtieler uit dan in de swatches dit geeft een mooi naturel effect.

Wat vind jij van het palette?
Veel liefs,
Maxine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten